tisdag 16 februari 2010

Nys & Snörvel

Hoppas att det här är slut-tampen på min förkylning! Det som pågår nu är ett jädrans nysande o snörvlande. Känner mej även lite tom i bollen, haha, lite mer än vanligt!
Har sovit bra inatt iaf, hostan har varit ganska så frånvarande. Skönt de! Sömn är viktigt!!=)

Varit ute en vända med Ozzy nyss. Skönt, men krävande då man är förkyld! Ska höra med Isabelle om hon o Elliot vill göra oss sällskap på kvällspromenaden=)

Har kommit på en sak, jag vill jobba med djur! Eller det som rör djur. Men jag vet inte riktigt vad. Har kikat på nätet om utbildningar med hund. Men jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Det flesta är instruktörsutbildningar. O det är inte riktigt vad jag vill, hålla i kurser alltså. Mer lockande är då tex hunddagis, djurbutik osv. Eller varför inte djurskyddsinspektör?=)
Det mesta man hittar är oxå bara gymnasieskolor...hmm..lite sent ute för de. Jag får drömma vidare ett tag tror jag!

Nej nu ska jag gå ut o hämta ved o sen slå på en film..

Inga kommentarer: