måndag 15 mars 2010

Måndag!

Tycker nästan att veckorna går alldeles för fort. Vi har redan haft Tilda här i över en vecka. Snart kommer ju matte o husse hem. Kommer nog o kännas tomt när hon lämnar oss sen. Men vi har några dagar kvar iaf=)

Igår åkte jag o Ozzy till Hedemora o träffade Johanna o Edda på en parkering för lite träning. Jag o Ozzy måste ju börja nånstans=) Vi gjorde bara små saker med kontakt. Han blev snabbt stressad då han inte förstår...men som sagt, träna, träna, o vi måste börja nånstans. Fått en liten läxa av Johanna tills nästa gång, få se hur de går med den=)

Tilda fick vara hemma me Kenny så länge, så tog jag henne på en promenad när jag kom hem. Så fick hon o jag lite ensamtid, hihi=) När vi gick hemifrån vart Ozzy o se ut som ett frågetecken. Att han inte fick följa med...lite lessen i ögat=)

Snart ska jag iväg o jobba, eller börjar kl 14, sen ledig till på lördag. Skönt!




Inga kommentarer: