måndag 15 mars 2010

Husse gick ut till en kompis som kom, Ozzy hörde att det pratades utanför. Så han satte sej vid altandörren i hopp om att få gå ut. Foppatofflorna o hucklet på=)



Ozzy har grävt en ny grop o lagt sej i. Kortet taget igår=)

Jag och Ozzy har tränat lite på läxan vi fick av Johanna. Sitta bredvid mej med kontakt i 5 sek. Berömma, sedan belöna med varsågod.
Vi har ju tränat mycket kontakt förut, men haft ett litet uppehåll *fy mej*.
Så nu tar vi tag i det igen för att senare gå vidare med träningen.
Ozzy var jätte duktig o klarade 5sek galant. Men vi tar bäbissteg framåt. Inte ha för bråttom!


3 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh såå söt hehe, duktiga ni varit =D. På lördag funderar vi på att ha promenad med hundar, Sofie från Säter kanske hakar på, kan du?
Kram

Mirre sa...

Ohh men vad härligt, låter ju supernajs =D. Tar det next time =D

HA en bra dag nu ska jag gå jobba, börjar kl 6
kram

Mirre sa...

Hej där, allt bra hoppas jag med er =D. Här är det ok fast jag har ont i nacken, har nog legat illa el spänt mig inför nya jobbet. Men massage och sömn hoppas jag hjälper
kram