onsdag 17 mars 2010

Paket

Fick ett mms av Tildas husse o matte idag...Ser väl inte alls nå härligt ut de där va?! *Avis* =)




Idag fick jag ett paket på posten, alltid lika roligt!! Har beställt lite från canis, gjorde de i förrgår o jag har redan fått grejjerna. Jädrar va fort det gick!!

Har iaf beställ en apportbock o klickers samt en lathund för lydnad. Har klickat lite med Ozzy idag, klick-godis, klick-godis. Mycket rolig övning tyckte Ozzy, sitta o bli matad, hahaha...Har även nyss läst ut boken; Klicker-träning av Anders Hallgren. Lite klokare vart jag nog. Få se hur det går för oss med de=)



tagit en långpromenad med hundarna oxå, vart riktigt varmt när man höll tempot. Skönt att det kom lite snö inatt så man får bättre fäste under fötterna på de annars så isiga vägarna som finns lite här o var i stan. Fast längtar mest tills vägarna e helt rena!!





3 kommentarer:

Mirre sa...

Ojdå vad snabba de var. Fick också paket idag, det var Bellmans hundfoder, beställde i måndags =D.

Jag jobbar på lasarettet =D, som vikarie =D, där Sofie jobbade =D

Är ngt bättre i nacken, men ej helt bra

kram

Sofie sa...

Så du ska också börja klicka skoj. Själv tycker jag att det var svinhalt idag och snön gjorde det bara värre. Höll på att slå ihjäl mig flera gånger idag på morgonen.

Sen måste jag nog inflika jag jobbar fortfarande på mitt jobb men jag är tjänstledig. :)

Mirre sa...

Allt bra i det gråa vädret idag?
vad trist det är hualigen.

kram