torsdag 15 april 2010

Dunderpromenad

Idag tog jag och Ozzy en promenad med Sofie o 2 av hennes hundar. Vi hade bestämt att vi skulle gå runt sjön. Sagt o gjort. Min stegräknare på mobilen visade, nu minns jag inte exakt, men över 13000 steg va de. 1,2 mil. Sköönt! Mot slutet så märkte jag att även Ozzy va trött då han började flamsa lite=)hihi. Han fick ta sej ett dopp i sjön osså fick han massa energi, lr de kanske var övertrötthet=)

Väl hemma blev det varsin dusch för mej och Ozzy. Sen åkte jag ner till jobbet o hyrde en film; Paranormal Activity. En skräckis. Jag är inte så mycket för skräckfilmer, men denna skulle vara mer åt att det spökade. Den visade sej vara baserad på en sann berättelse om ett par som tyckte sej vara hemsökta. Så började de o filma o saker blev värre o värre. Materialet från deras inspelningar samanställdes o den är i typ "Blair Witch Project"-stuk. Fast bättre än den filmen. Den va spännande o så men slutade för konstigt för min smak. Så nej, jag gillar nog inte skräckisar ändå=P

Nyss har vi ätit tacos, va länge sen så de va jätte gott!!!=)

Nu är de hockey som gäller för sambon..undra va ja ska göra då???


1 kommentar:

Sofie sa...

Gick runt Torkel i kväll. Ankan var ju tvungen att få sitt också.

Själv ska jag aldrig se filmen. Som jag är väldigt spökrädd. Tror på spöken med andra ord.