onsdag 28 april 2010

Idag har vi tid hos vet kl 13.45 för o ta bort trycktampongen.
Dock märkte ja på morgonen av loppet av nån timme att det svulnat upp massa mer o börjat vätska. Så ja ringde så vi får komma in en timme tidigare. Han verkar betydligt mer besvärad av de där nu. Men hon jag pratade med sa att de brukar bli mycket bättre bara trycksaken tas bort. Hoppas det!

Inatt vaknade jag vid kl 1 att han va lite orolig. Jag tog ut honom för en kiss efter att han druckit lite vatten. Inget med den saken blev de, utan han la sej platt som en pannkaka o vägra röra på sej. Tillslut fick jag vända upp honom o bära honom i framdelen till trappan. Då gick han in, o sov sen resten av natten.
Blev ett träningspass för mej oxå kan ja lova då han väger 36kg...

Nu vill jag att klockan ska snabba på så vi får åka!!! Gör ont i mitt hjärta! Förstår va de mena då de sa att första dygnet e jobbigast!
Hoppas bara på massa framsteg nu!

Klippte ju även av tratten en bit igår, då han flåsa så väldigt. Hon jag pratade med i telefon imorse sa då att man inte skulle göra de då de kan skava på såret me kanterna som blir lite vassa. Skulle inte förvåna mej om de e nå sånt tok som blev. Få se om vi även får en ny tratt idag.



2 kommentarer:

Nadja sa...

Krya på dig lilla Ozzy

Anna, Alice och Ella sa...

En stooor kram och nospuss till Ozzy från oss!!