fredag 23 april 2010

Sista arbetspasset för helgen...

...trodde jag! Christer ringde imorse från Hedemora o ville jag skulle jobba där imorn. 7.45-14. Men de e bara o ställa upp=) E faktiskt kul o jobba där! Lite omväxling förnöjer=)

Hade planerat att lägga spår med Sofie imorn. Vi får hinna med de när jag kommer hem. O skynda oss o gå de sen innan de blir mörkt!

Igår på jobbet hävde jag ur mej av nån konstig anledning att jag kände för en springtur när jag slutade. Hmm..hur tänkte jag egentligen då jag slutade 22.15=) hihi...men jag tänkte att jag måste ju leva upp till mina ord, så de vart en vända på 4 km för mej o Ozzy. Först så följde Wille med, såklart. O han tyckte det gick på tok för fort så han sprang bakom o skreeeek! Haha, så de vart o korta av först runt kvarteret o hem o lämna honom. Sen forsatte jag o Ozzy igen=) Det var faktiskt riktigt skönt, inga folk ute!=) Sen blev de en härlig dusch o sen sängen. Kände ju faktiskt att om jag skulle få frågan idag om jag sprang igår som jag sagt, så skulle ja inte vilja säga nej. Jag är ingen bangare=P haha...

Nedräkningen för Ozzy har börjat och jag är faktiskt nervös!!!=S

I förrgår när jag kom hem från jobbet på kvällen så släppte jag ut Ozzy på gräsmattan för en pink. Efter en stund vart han som besatt av sin högra baktass. Han slickade, gnagde osv. Fortsatte inne. Han hade inte gjort de tidigare på dagen så jag funderade om han klev på nått när jag släppte ut honom. När vi kom in så kollade jag på foten. Den stora trampdynan var svullen???
Han fortsatte grejja med foten när vi skulle sova.. Tillslut så satte jag mej breve honom o klappa han tills han somnade.

På morgonen när jag kollade på foten var svullnaden helt borta...Konstigt!

Nu blir de nått att äta innan jobb!

Inga kommentarer: