torsdag 20 maj 2010

Gillar hur skorna hamnade när jag hoppade ur dom igår, haha, skumt!=)
När jag gick förbi dom efter ett tag så såg ja de o vart lite häpen!






Oj vilket väder dagen började med. Satt ute i solen ett tag, men de blev för varmt=)

Målat insidan av nya väggen på altanen oxå. Då började de spöregna, tur jag var under tak så jag kunde göra klart. Tycker åska, muller o regn är så härligt!! Ozzy tyckte tvärt om. Han sprang in ist.



Imorgon åker jag på kryssning med mina gamla klasskompisar från gymnasiet. Vi är ett gäng på 6 pers som hängde ihop då, som åker. Ska bli tokroligt o se alla igen!!=)

Har packat klart tror jag iaf, var så länge sen ja va på kryssning så jag vet knappt va man ska ha med. Ett glatt humör, räcker det?? =P

Ozzy får spendera ett helt dygn ensam med husse. Undra hur mycket tok de hittar på, hihi=)





2 kommentarer:

Mirre sa...

haha, men hur lyckades du med det där? jisses haha.

Men vad najs att åka på kryssning, ha det super =D

Duktig du är som målar om =D, tyckerockså regn kan vara mysigt =D, Men Bellman gillar inte heller åska.

kramis

Tassintryck sa...

Hej!
Vad kul att kikade in hos mig och lämnade en liten hälsning! Det uppskattas. Kanske lilla hustomten var framme och var kreativ med skorna ;-) bara för att sätta griller i huvudet på dig. Här var det rejält åskväder hos oss med. Gick knappt att köra hem på motorvägen efter simning med Zero då det regnade så. Radion i bilen la av när det blixtrade vid ett tillfälle, hua. Men annars är det ganska mysig med åska...på avstånd. Ha en bra dag!
kram från mig
/maria