onsdag 19 maj 2010

Träningen med Sofie var rolig!=)Kul o få lite tips o råd, då vi e helt nybörjare på detta!!=)

Mycket störning för Ozzy så de var lite trixigt!
Inte nog med att snyggingen Maya var med. Mulis, Sofies katt ville vara med på planen o kika oxå, vilken Ozzy tyckte att han skulle få leka med. Men det uppskattades inte alls av Mulis=) Hihi!!=)
Ozzy skötte sej fint ändå tycker jag, stressade upp sej lite mot slutet. Vi övergick då till att sätta oss alla 4 i en grupp o träna lite med apporten o klicker med Ozzy. Han är duktig min lilla pojk. Gjorde jätte bra ifrån sej även fast Maya satt breve=)

Vi bytte hund vid ett tillfälle, passade då på att ta lite kort på Sofie o Ozzy.
Som Vanligt!!!, så får jag aldrig till bra kort. Vet inte vad jag håller på med. Jag har en bra kamera men de vill sej inte ändå! Körde nog för mycket zoom så de blev suddigt, då jag stod en bit ifrån. För inte kan ja ha darrat för mycket på handen, haha!!




Spatserar iväg=)

Braaaavoooo!!!!!!=)


Jaja, skit dåliga kort! Men fina ändå!!=)
Tack Sofie för en rolig kväll!!
Läs Sofies söta beskriving om Ozzys träning idag=)

2 kommentarer:

Sofie sa...

Ja det var jättekul det får vi göra om :) Gud vad vi ser roliga ut. Ozzy ser ut som han ska bryta nacken av sig. Han var så positiv den hund. Det där kommer ni att klara galant

Sofie sa...

Nästa gång ska jag ta kort på er. Så du får se hur duktiga ni är.