söndag 30 maj 2010

I Love My Dog!! Han är underbar!! Tränat lite idag o han är såå duktig! Fokuserar mycket bättre nu förtiden o ser ut att bara älska att vara mej till lags! Han börjar komma in riktigt fint nu vid sidan! Även börjat lite smått med platsliggning under gång. De går sådär just nu. Jag får stanna till lite själv, då lägger han sej o väntar så fint tills jag kommer tillbaka. Min prins!
I fredags när vi var hos ett par kompisar så passade jag på o träna lite där på gården oxå, måste passa på o träna lite överallt=)
Igår var jag o Ozzy ute o cruisade med Helena. Skönt o ha en vaktvovve med sej, hihi!=P Han satt som en direktör i baksätet på Helenas bil o bara gillade läget!
Vaknade tidigt idag så jag passade på o se en film jag fått av pappa; Everybody´s fine med bla Robert De Niro. Riktigt bra film!!!
Nu har vi nyss grillat. Såg lite mörkt ut ett tag då de började dugga, men de gick över fort. Satt tom ute o åt! Härligt!! Ozzy fick smaska champinjoner o potatisgratäng. Smaskens!
När jag har va ica o handlade, så sprang jag förbi en fin blommbukett som jag köpte o åkte förbi jobbet o gav den till mamma. Hon vart så glad!=)
Nu har jag precis duschat. Väntar på att Kenny ska komma hem från Hedemora. Han är där på firman o packar firmabussen tills imorn. När han kommer så ska vi dra till skogs med Ozzy.
Hoppas allas helg varit bra!!

Inga kommentarer: