måndag 31 maj 2010

Varit ute på en timmes promenad i solen med Vicky o Ozzy. Riktigt skönt, hade bara tights o en klänning/tunika o jag vart bra varm ändå. De som e de jobbiga med sommaren, man blir varm!=P Fick lite färg märkte jag, men bara lite, hihi=)

Nu ska jag snart iväg o jobba. Blrjar kl 13 o slutar kl 19. Sommarschemat har börjat så nu har vi öppet till 24 =/ inte sååå kul, men de går. Skönt när man har mittenpasset som jag har idag. Man behöver inte upp kl 05. Man hinner med lite på förmiddagen, o man har kvällen ledig.

Har precis slängt ihop en pastasallad, gött när de e varmt ute. Tar nog med lite till jobbet oxå om ja hinner med o äta, hihi=P

Igår va vi ju iväg i skogen. 6 mil åkte vi totalt o kika. Ozzy fick springa på diverse ställen o bara njöt. Han hittade på en lerpöl, o vi hade då en svart hund. Åkte till sjön så han fick bada. Han är en liten badkruka. Så fort han inte når bott så vänder han. Men efter lite om o men så simma han ut. E läskigt i början, sen när han märker att han faktiskt kan simma så simmar han för fullt!=)
Lägger upp fler bilder sen, min mobil lever ett eget liv o ville inte föra över nå fler bilder till datorn. Den gör ofta så, o oftast efter ca 3 bilder. Nu ville han inte skicka nå fler efter bara en bild. Skit-telefon!!!!


Här simmar iaf Ozzy ut o hämtar en pinne=)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Låtre som du haft det superskönt =D. Skönt han har det i plurret. Så din vovve hittar också lerpölar =D.

Kraaaaaaaaaam

Anonym sa...

Det var jag som skrev

Marie sa...

Hellu där, hmm var anonym i alla fall. Det var ju jag som skrev, fniss

Allt bra med er?
kramisar

Marie sa...

Jotack det är bra med mig, har städat inne och på balkonen superdupernoga nu. Ska iväg och extrajobba lite. Sedan direkt hem i duschen och svida om =D

HA det gott
kram