fredag 7 maj 2010

Kan inte hålla mej längre..=P

Måste skriva lite=) hihi, men vet inte riktigt vad=)

Svullnaden går nerår iaf. har gått ner jätte mycket om man jämför med från en vecka sedan. Det känns toppen!! Han är samma gamla vanliga Ozzy nu! Busar o stojjar trots tratten. Den törs ja inte ta bort riktigt än. Men snart så hoppas jag!

Idag när jag kom hem från jobber tog jag ut Ozzy på gården o busade lite. Det resulterade i ett goldenfnatt som slutade med att han sprang runt huset o in på granngården. Jag gick ut på vägen o till deras infart o ropade på Ozzy. Han kom direkt!! eller ja, han snodde med sej en pinnbit o sen kom han! Men helt otroligt iaf! Annars har han trotsat o grejjat o inte lyssnat m.m.... nu var de på en gång! helt imponerad!!!=)

Har börjat att bygga igen en dela av altanen oxå, en kortsidan. Bygger helvägg där så man får lite insynsskydd mot grannarna. Eller alltså vi har anlitat en bekant som bygger..vi gör de inte=p hihi

Nu e jag ledig i helgen!!=) Ska bli skönt!!

Inga kommentarer: