tisdag 8 juni 2010

Fick bevisat idag att jag har en vakthund!
Var ute på gården med Ozzy då det åkte förbi en utländsk arbetsbil.
Efter att ha åkt gatan upp så vände den o åkte tillbaka igen, parkerade mitt emot oss o gick ur bilen o in på vår gård. Ozzy sprang raka vägen fram mot honom, o jag fick höra ett; Oohh SHIT!! hihi tänkte jag. Killen backade ut på vägen igen o då börjar Ozzy tokskälla. ALDRIG hört han skälla så..o han slutade inte. Gick fram till Ozzy o skulle tysta honom för att höra va killen vela. Han sa tillslut på engelska att han höll på med plattläggning längre bort o undra om ja ville ha nått fixat. Mellan hans rader skällde Ozzy igen, trots att jag stod breve honom o höll i han. Jag svarade att ja inte var intresserad, så åkte han vidare.
Haha, att Ozzy skällde sådär. Var de för att killen var hundrädd? Vilket jag strunta fullständigt i. Man går inte bara in på andras gårdar. Då han man typ säga Hallå påvägen in isf. Ozzy kände väl att nått var fel kanske, att han inte skulle vara här. Vart efter de lite orolig då sommrarna brukar betyda mycket inbrott. Men här törs nog ingen visa sej igen!! =) Hoppas jag!

1 kommentar:

Sofie sa...

Det är nog samma som har varit här och hälsat på. Fick även utskällning här. Men det är å andra sidan inte så ovanligt att någon får det.