lördag 12 juni 2010

Jobbar...i 45 min till. Blää va de här är tråkigt! Dåligt väder så de e så lite folk ute. O nu ska man ju självklart inte sitta vid datorn när man jobbar. Men jag har gjort mitt för idag! Nu väntar jag bara på klockan!! Sen får jag hem o sova! Imorgon blir det tidig uppstigning. Ska iväg till en o trimma Ozzy. Skönt o få hjälp me de! Så han blir o se ut som den sköningen han är igen=)
Hon ska även få kika på fukteksemen om hon tycker de behövs rakas. Jag personligen e supernöjd över min egna lilla behandling denna gång. Det är bara några små små skorpor som knappt syns nu. Det skulle ju vara superskönt om man slapp o åka till vetten denna gången, o så han slipper äta penecellin igen. Känns som han inte gjort annat. 2 ggr förra året för fukteksem, osså nu sist då han kastrerades. Så jag vill mycket gärna slippa. Men det ser ljust ut iaf!

Efter kastreringen så ser allt jätte bra ut iaf, bara en pytteliten påse kvar=)
Han har fått lite som typ finnar i huden där de rakade honom vid kastreringen. Funderar om han kan ha bränt sej på brännässlor lr nått sånt d¨inte pälsen är där o skyddar, lr vad kan det vara tro?


Typiskt, glömde bloggsidan kvar framme på jobbet, e hemma nu o fortsätter.. haha tokigt de kan bli ibland!=)

1 kommentar:

Sofie sa...

Men Cajsa ;) Ibland får man vara lite busig.
Skönt att det ser bättre ut med eksemen. Ibland är det bra att leka husdoktor.