söndag 18 juli 2010

Det är stressigt att vara ledig!!! =) Hihi!!

Varit så rastlös idag. Vanliga dagar så har man sitt "schema" med måsten, men nu har jag inga måsten. Är ju ledig! Kan ta mina promenader med Ozzy när jag vill, inte veta att jag måste innan ett visst klockslag för jag ska jobba.

Idag har vi först varit nere på åkern vid svärföräldrarna o busat lite, o lastat ved på släpvagnen. Veden skulle följa med hem o jag o Kenny klöv den sen. Mitt i allt klyvande fick Kenny besök så vi tog en paus. Då kände jag rastlösheten o röt i efter ett tag om vi inte ska fortsätta klyva snart, hahahaahah.
Så vi klöv vodare till slut. Sen på kvällen vart det prommis med Sofie o hundarna. Riktigt trevliga promenader med henne! Vi pratar i ett om allt o lite till känns det som!=) O på lördag ska vi ut o göra Säter osäkert! haha undrar hur mycket vi kommer tala med några öl i kroppen! hahaha!!

Nej, ta i sussa snart kanske!! Måste upp i tid o ringa vet imorn om eksemen som inte ger sej. Håller dom fina o så, men de försvinner inte. O han kan ju inte gå hela sommaren med eksem, nejnej det går inte!!! Sen så är ha lite rosa/röd i ena örat. Gjort rent med öronrens i förrgår, o idag gjorde jag rent resterna me gegg som var där. Så han får kika på örat oxå på samma gång. Hoppas jag får tag på vetten bara. Lyckades inte varken tors lr fred. Upptagen AB!


2 kommentarer:

Sofie sa...

Ja, jag håller med riktigt trevliga promenader :) Tror nog att vi kan prata riktigt mycket på lördag. Finns en vis risk för det. Själv sitter jag uppe och ugglar efter att ha sovit i soffan. Känner mig väldigt pigg och vill inte alls gå och lägga mig. Men jag måste väl.

Mirre sa...

Håller tummarna att eksemen försvinner, ohh skönt det låtr att bara softa =D
kramar