måndag 26 juli 2010

Efter en lång promenad med Ozzy bestämde jag mej för att åka till elgiganten. Pappa följde med som sällskap för mitt lilla påhitt=) Skönt o ha nån med som förstår sej på sånna där saker när en annan inte e så hajj på de. O vem e bäst då om inte pappa!!=) Tack så jätte mycket för hjälpen!!=)

Köpte ett nytt surroundljud, lr hur de nu stavas. Samt en dammsugare utan sladd. Man kunde även dela den o få en lite handdammsugare. Prima iom att de e väldigt mycke djurhår här hemma jämt, o väldans drygt o släpa fram stora dammsugaren hela tiden=P Och ljudet ville jag ha ett nytt med samma märke som tv:n, en LG. De vi har nu e bara massa små högtalare o jag tycker det är snyggare med stora smala avlånga högtalare. Bra beskrivning va!?=) sätta en i varsit hörn o subben i mitten breve tv-bänken. Fick även en dvd me på köpet, jag som bara har några stycken redan...haha men,men=).. sen så köpte jag ett nytt super mario till vårat wii, samt dammsugspåsar till andra dammsugaren.

Sen hemma så satte jag mej o kika på lotta på lisseberg. Så ringde Sofie, haha o när ja sa att ja kolla på de så utbrast hon; MEN CAJSA!!! Du är väl inte 40 år heller!!! Hahahahaahah!!!! Så då tog jag o Ozzy en promenad me henne o flickorna ist=) Hihi!! Nu är jag hemma igen o undrar när min karl behagar o komma hem, han skulle bara åka o kolla på en bil vid sisådär halv 3 tiden bortanför Mora, men har inte dykt upp än...Hmmmmmm...dessa karlar!!!!
Behöver ju hjälp o bära in allt från bilen samt koppla in de=)


Inga kommentarer: