onsdag 28 juli 2010

Fullt upp!

Idag har vi haft fullt upp med o fixa här hemma. Började med att hämta ut ett paket på ica. Taklampan som jag beställt ifrån jotex hade kommit. Den ska sitta i rummet uppe som vi gjort om i. Så den fick först åka upp. Sedan sattes magneterna på insidan av garderobsdörrarna fast. Förut var det nycklar i garderoberna, men dessa tog jag bort o satte dit handtag ist. O då behövdes magneter så dörrarna hålls stängda. Så nu äntligen e rummet uppe helt klart! Bilder kommer lite senare!=)

Sedan vart de hemmabiots tur. Dra sladdar snyggt o allt va de innebär. Tog sin lilla tiden men jädrar vad bra det blev!! Passade på att ge mattan i rummet en stor-rengöring. De e en jääääätte stor ryamatta så den e så otymplig. Men nu känns den lite bättre o renare. Men e ännu inte helt nöjd. Ska ta o spola av den med högtryck nån dag, då den inte går o tvätta i maskin. De hamnar ju både det ena o det andra i den när man har djur=) O speciellt när Ozzy älskar o ligga på den när han äter sina hundben m.m. =)

Nu är jag kanontrött! ska gå o sussa snart. Imorn ska vi ut o åka flotte. Kenny o hans kompisar byggde en sådan för ett par veckor sen. RIKTIGT snygg är den! Proffsigt byggd. Ska försöka ta ett kort på den om ja får med mej kameran så ni får se!=)

Hej så länge!

1 kommentar:

Tassintryck sa...

Hej! Vad effektiv och duktig du har varit! Härligt med stoor matta. Vi kan inte ha mattor hemma då men pudel är kvalsterallergiker så allt sånt är bannlyst. Kika gärna in på min blogg och anmäl dig till utlottning och fototävling. Ha en bra dag!
kram från mig
/maria