tisdag 3 augusti 2010

Igår tog jag o sambon en tur till skogen med Ozzy. Vi stannade på en väg som ledde ut till en åker där Kenny hjälpt min chef att köra traktor tidigare i sommras. De "fixade" med hö där=) Va de nu heter. Vänder o vrider på höet så de torkar, bala ihop de osv. Ozzy verkligen älskar skogen! Det är där han hör hemma! De som va så bra med denna skog var att vi visste att de inte fanns nå vattenpölar där som Ozzy kunde bada i. Iom exemen som inte är helt läkta än. Tycker att de har läkt dåligt denna gång över huvudtaget. Men ska ge de hela pennecellinkuren ut. Läker de inte så blir de återbesök hos vetten!!!

Sen när vi kom hem så tog vi tag i maskeringstejpen o penseln o målade diverse vita detaljer på huset o lilla boden på gården. Härligt med lite uppfräshning!=)

Idag är min kompis till Strömsholm med hennes mammas hund! Tar massa prover då hunden inte e nå kry! Hoppas det går bra!!

Idag ska vi åka på en dalatur. Kika på vårt vackra landskap, haha.. --> Mot Älvdalen!! <-- =) Avslutar med lite bilder på min älskade hund! Från vändan genom skogen o mot åkern, då jag faktiskt!! tro det eller ej!! hade KAMERAN med mej! haha, inte bara mobilen alltså!!! Duktiga jag!!







Inga kommentarer: