torsdag 30 september 2010

Jag Måste Drömma!!!!

För lite mer än 4 månader sen så försvann våran ena katt Wille.

Idag kom sambons bror hem o sa att han tyckte han sett en katt som liknade han, borta vid fasta paviljongen. 3km gångavstånd härifrån. Sambon hade åkt ut o fått sej en kik o sa att de va bra likt. Han kom hem o hämtade mej o vi for dit. Han skulle befinna sej i en inhägnad gård. Med staket med taggtråd o hänglås...en fabriksgård. Vi ropade o lockade med mat. Sen så hörde vi han svara!!! o de mjauet känner jag igen!!!!! Sambon kröp in under staketet o fram till huset o lockade mer. tillslut kom han fram. Nu är han hemma!!! hungrig!!
Men bra stor är han. måste ha levt på råttor o blitt så jäkla stor av kolhydraterna=)

ångest har jag ny för att jag ringde o sa upp hans försäkring förra veckan.... får ringa dom igen imorn. samt o ringa o beställa tid för en undersökning på honom o se om allt står rätt till!!

Jag är sååå lycklig!!!


Inga kommentarer: