tisdag 28 september 2010

Idag kom mitt paket från Donnabeauty. Hade bla beställt en hårparfym som man har i håret efter dusch. Den heter pink sugar, o de va mest namnet jag fastnade för. O den luktade tokgott. Samt en duschcreme som hette icing sugar. Den luktade oxå mumma. Vill ha fler grejjer av båda de där dofterna.
Nu vill jag bara flyga in i duschen o ta del av dessa härliga dofter, men siddu nej det går inte. Brännaren har lagt av så jag får gott ta o vänta till herrn i huset kommer hem o fixar igång den.
Sen köpte jag en nagelbandscreme. så har nyss haft lite nagelvård=) Samt en fotspray som jag ska ha när jag jobbar. Blir så trött o varm om fötterna så jag tänkte den kunde vara lite uppiggande. Stod att man kunde ha den mot trötta fötter o att de hade en uppiggande o uppfräschande känsla. Lät väl kanon va=) haha...

Har även varit med Vicky till barnens hus o kollat på barnvagn, hon bestämde sej även för en. Jag provkörde den lite o den verkade helt ok=) Idag kom även ett paket jag beställt till henne i födelsedagspresent. En rosa t-shirt som de står bebis på magen. Hon fyller inte förens den 6 oktober men jag kunde inte vänta så jag gav henne den idag ist. sen iaf, efter barnens hus for vi vidare till Johanna för Vicky hade klipptid. Kortare hår blev de o riktigt snygg. Johanna har oxå blivit så stor om magen. Hon är beräknad 2v före Vicky. Massor med januaribarn verkar de bli!

Nej nu ska jag pänsla på ett lager med nagellack=)

Häjj!

1 kommentar:

Mirre sa...

Vad rart att ge kompisen en tidig paket =D, sött med rosa med =D. Ohh vad mysigt att beställa nya doftgrejer, det är så roligt att testa nytt. Hoppas att sambon fixar det där snabbt då så du får testa dem =D

ha det gott
kramar