måndag 27 september 2010

Nu mår jag bra igen=)
Hittade en lite överraskning när jag kom hem från jobbet idag. En blomkruka som brukar stå på tv-bänken låg kraschad i golvet. Massa jord, häärligt me kattungelivet!!=) haha,men sånt man får ta. tur att när ja köpte de där blomkrukorna (har en på var sida om tv:n) så köpte jag 2 extrs för att de va så fina. Så de va bara o gå ner i källaren o hämta en ny, o ingen skada syns längre. TaDaaaaaaa=)

Igår va jag till Smedsbo med pappa o plockade svamp, 5kg trattisar.
Sen lagade jag världens godaste mat på kvällen. De blev potatisgratäng med smak av gräslök o lök, vitlöksmarinerad fläskfilé, kantarellsås á la pappa o sallad o fetaost till, samt vitlöksbröd. MUMS! Fick även äta resterna när jag kom hem ifrån jobbet idag, Riktigt gott!!! Duktiga jag!=)

Väntar paket gör jag oxå...bla ett med lite krämer o grejjer. Har varit in på sidan flera gånger o varit såå nära på o beställa förut men aldrig gjort de. Men nu äre gjort. O ja väntar o längtar tills de kommer. Va en duschcreme o en hårparfym som verkade så smaskig. Samt lite nagelvårdsgrejjs=)

Nu blire kaffe=)

2 kommentarer:

Tassintryck sa...

Åh, här blev man hungrig av att gå in och läsa. Mums ;-)!
SV: Tack för lyckönsningen, jag är supernöjd med min lilla whippa som var så duktig som travade runt med helt okända människor i ringen.
kram från mig
/maria

Mirre sa...

Ojdå, en olycka framme minsann hehe. Ohh 5kg trattisar, då har ni hittat massor =D..

Skönt att du är pigg igen, det är så trööök att vara sjuk
kramar