söndag 10 oktober 2010

Blivit bjuden på mat idag=) fast jag fick laga den själv..haha.. Robin & Dennis kom förbi med lövbiff o pommes o tyckte att vi skulle äta de. De va lite svårt o laga massa mat åt 3 killar o mej o lyckas få allting varmt o klart samtidigt. Men jag lyckades!!=) O Gött va de som tusan!!=) Tack grabbar!! o tack mej=) haha

Sitter o väntar på o gå ett spår jag la tidigare idag. Idag vart de ett låångt spår. O tog Sofies tips att inte lägga vinklar nära träd (vilket jag ju gjorde sist=S ) va väl därför de vart svårt åt han. Nu har jag gjort en lång slinga lite hit o dit ist. Börjar med en låång uppförsbacke på ett berg. Vart alldeles andfådd när jag kommit upp, haha. Husse har lovat o följa med o gå det idag. Få se om han överlever backen=) hehe..

Sen blir de slut på spårning på ett tag då älgjakten börjar imorn. Hoppas de tar alla älgar direkt så de inte behöver jaga på helgerna sen. Så vi kan spåra mer. Annars får jag hitta på andra lösningar. Fått slut på blod nu oxå, så jag lär fixa mer av nån snäll liten jägare nu under jakten. O fler skånkar går ju alltid åt. Har hållt mej till en än så länge. Den har hållt bra! Men då har vi ju inte spårat så mycket o då vi gjort de har de inte varit sommarvärme.
Vid 4 tänkte jag gå iaf. Hoppas han klarar spåret så att de inte vart för långt o svårt. Men de blev inge bloduppehåll idag. Men jag e övertygad om att han fixar de=)

Hej så länge!!!



Inga kommentarer: