lördag 9 oktober 2010

I onsdags morse släppte jag ut Wille som vanligt o han bestämde sej då för att ta en liten tur. Vart en vanlig tur då han kom hem i natt. 1,5 dagar. Var lite orolig där att han skulle försvunnit igen, men han brukar ju ta ett par dagar o de stämde rätt o riktigt. Inatt fick jag knappt plats i sängen då alla katterna bestämde sej för o sova bredvid mej. Men jag älskar det=) Jag älskar att ligga o känna lukten av mina älskade missar o då o då kom Alice o strykte sej emot mej. Det var lite ovant faktiskt för hon brukar bara komma o strutta runt i sängen när man precis lagt sej. Sen brukar hon gå ner o gå o lägga sej. Men inatt sov hon några timmar i sängen med oss. Nu på morgonkvisten kom hon upp igen då hon märkte att jag vaknat. Då kom hon upp o traskade runt lite igen. Hon går där o kurrar för sej själv o stryker sej mot det hon kommer åt.
Vart lite full i skratt då hon gick fram till sambons hand o strök o strök sej. Han sov=) Sen la hon sej ner o började slå på hans armbåge, hihi, tokmisse =)

Vid 8 gick jag upp, hade planer på o komma upp i tid o lägga ett spår åt Ozzy, så när jag släppte ut Junior vid 8 så bestämde jag mej för att inte somna om nå mer. Satte på kaffe o myste lite me Wille. Sen åkte jag iväg.
Vart ett ok spår tycker jag. Jag tycker de e lite svårt för skogen ser ju aldrig ut som man vill, haha. Så de vart lite snirkligt. Tog även en vinkel denna gång, samt bloduppehåll över en gammal traktorväg som var lite vattenfylld. Känner mej nöjd iaf. Nu ska de få ligga några timmar.

Haha, en till sak jag vart full i skratt av, när jag lagt slutet o skulle gå tillbaka en omväg så tittade jag upp o såg en bil i skogen...vart o reagera o tyckte de va lite otäckt. Men fortsatte gå..då såg jag att de va ju min bil, hahahaha!!!!!=)

Rösta gärna igen på mitt o Ozzys bidrag i fototävlingen, går att rösta varje dag, efter 24 timmar. Vi ligger inte långt efter nu. Tävlingen pågår till den sista så rösta varje dag, hihi=)
Bidrag nummer 1 =)

www.hundonline.se/foto.asp

Återkommer om resultaten av spårningen sen.

Inga kommentarer: