måndag 25 oktober 2010

Monday!

Idag på morgonen ringde kära mor som hade vägarna förbi. Stannade till på lite frukost här=) Sen så fick jag (av någon konstig anledning) sån energi till att städa. Jag har städat HELA dagen, med 2 undantag för promenader med Ozzy. Annars så har husse fått roa Ozzy, då jag ville vara helt ensam med mina bestyr=)
Sista promenaden så ringde Sofie o undra om vi ville följa med. Det ville vi, Ozzy mer än gärna då han tyckte att jag var VÄRLDENS tråkigaste matte idag. Måste ju finnas sånna dagar oxå=)
Började städa kl 11. o nu är kl 21.30 o jag anser mej, kanske, vara klar för idag. Pillat o städat på så många ställen, många ställen visste jag inte ens om att de gick o städa på=) tvättat fönstren, bytt några gardiner, tvättat massor av grejjer..ja, massor har jag fått gjort. Minns inte ens vad jag gjort om jag ska vara ärlig. Men rent känns det iaf!!=)..Huuuuuuaa mej!!! Har faktiskt tagit mej en öl nu o fira att jag vart så duktig. Jaa det är måndag jag vet. Men jag har jobbat hela helgen på macken. Plus att efter jobbet, både lördag o söndag så har vi hjälpt pappa o flytta. De byter till en mindre lägenhet, lika många rum men mindre area. Då de har huset i Spanien oxå. Som de förhoppningsvis tillslut kommer att spendera mer tid i än hemma i Sverige. Då e de dumt me en stor lägenhet här.

Nej, nu ska ja sätta mej ner i soffan o slappa=)

Inga kommentarer: