fredag 22 oktober 2010

Jag o Ozzy följde med husse till hans jobb i hedemora för att koppla in en ny motorvärmare i bilen. Medans han gjorde de så tog vi en liten promenad. Hittade en lite "rolig" skylt där som satt på ett staket till en bilfirma breve husses jobb. Först på håll så såg jag att det stod:
Snälla hundägare plocka upp skiten efter er.
Inget fel med det. Sen så såg jag att det stod något mer med mindre text under. Och jag i min nyfikehet gick närmare för o se va de stod. Fortsättningen löd:
Annars tar vi personligen upp lorten o kastar in på gårdarna där vi ser att det finns hundar.
Öhhhhh????? Det lät ju jävligt logiskt eller???
Så om man bor i närheten där, o alltid tar upp skiten kan man ändå råka ut för att få skit kastat på gården för att man har en hund där??
Min lilla fina tankegång gick direkt till att jag hoppades att Ozzy skulle bajsa så jag kunde kasta in den på nån av bilarna som stod där inne...=) (skulle såklart inte göra det, men tänka får man ju göra!)

*---------*------------*-----------*------------*----------*---------*

Dessa saker köpte jag från jotex. Sängkläderna verkar redan vara slutsålda. För de fanns inte kvar på hemsidan då jag lånade bilderna nyss. Men de va beiga med tomtemor o tomtefar som håller hand o med hjärtan på. Jätte söta!=)

* 2-pack löpare
* 3-pack kökshanddukar
* Metervara som ska sys till i kanterna av snälla svärmor=)
* Panellängder (samma mönster som metervaran, ej de röda)











1 kommentar:

Mirre sa...

Mehh vilken löjslig skylt, snacka om provocerande. vad fina stuff från Jotex =d
kramar