torsdag 14 oktober 2010

Vilket flyt man har. Gjorde ett bamselångt inlägg, så försvann de!!!!=/

Idag kom Jotex katalogen med julprylar!!=)
Passade på att beställa nya gardiner till köket. Enda problemet var att till det lilla fönstret var det bara metervara... Ska fråga en snäll liten själ om hon kan tänka sej att hjälpa mej o sy till det=)

Beställde även kökshanddukar i samma motiv, samt en duk i samma färger.

O toppen på moset så hittade jag sängkläder med tomtar på! Har letat o letat men inte hittat nå fina tidigare, Ett år så hittade jag, men då beställde jag inte!!=( Men nu så!!!!

Plus att jag hade 150:- rabatt på orden så de vart bara 300:- =) Great!!

Hihi, jag är lite tokig jag vet!! Men jag älskar julen!!<3

Hmm, tappade stinget lite då förra inlägget försvann, så detta får räcka för idag!


2 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh jag älskar också julen, det är magisk =D. ja den är både lite höstig och julig den där skjortan. Öronhängena blir ju söta att ha till jul, lite julkulor över =D

kramar

Hanna aka Lilla My sa...

Grymt bra promotat i tävlingen :). Oavsett vem som vinner, så tror jag inte de haft så många som röstar någonsin.