måndag 18 oktober 2010

Cool-lugn helg har det varit. Relativt tidiga kvällar med tidiga mornar. Skönt!
På fredan passade jag på att kolla på Idol, som jag aldrig kollar på då sambon tycker de e dötrist;) Va ju tvungen o passa på när han var hos en kompis=)

På lördan var de hockeylördag så jag for iväg till Vicky o hälsade på. Kolla på tv, åt lite chips o drack trocadero. Trodde inte att jag tyckte om trocadero. Smakat de en gång tidigare när jag var liten o då gillade jag de inte. E väl de som satt i. Men de va gott=)

Söndagen fixade vi lite med ved. Pappa kom även förbi på en snabbvesit o böt till vinterdäck. De åker ju till Spanien v.44 o då ville han ha de gjort ifall de e snö o halt när de kommer hem o ska åka från Arlanda o till Dalarna.
Sen vart de Ensam Mamma Söker o sovdags!=)

Kommit på att jag gillar hösten oxå...så härligt med alla färger. Hösten o våren e bäst tycker jag=)

Ozzy gillar inte sena kvällspromenader så värst när de e mörkt iaf. Han blir lite spattig o tycker att folk som går bakom o så e lite läskiga när han inte riktigt kan avgöra vad dom är för nått=) Lite mörkrädd tror jag bestämt=P

Igår ringde chefen o sa att han hade älgfötter åt mej, vilka jag snabbt åkte iväg för att hämta. O idag får jag ev 4 rådjursfötter oxå. Så nu har vi lite på lager att jobba med.

En fråga: När jag har "använt klart" en fot. Kan jag lämna den i skogen då eller måste jag ta me den hem o slänga den?

Samanfattningsvis så har helgen varit kanon!

6 kommentarer:

Mirre sa...

Hehe gillar han inte Idol, är han knasig, skratt. Tyckte du det var bra då?

Gillar också hösten och våren bäst =D
Kramar

Sofie sa...

Lyllos dig som får råddjursfötter. Hade gärna tagit älgen men jag kan ju inte ta över frysen :) med likdelar.

Tror nog att du kan lägga den i skogen. Det tänker då jag göra även om man inte får

Mirre sa...

Hoppas att allt är bra
kramar

Mirre sa...

Ingen fara, det glädjer mig att höra att du tänkte på mig där =D
Kramar

Mirre sa...

Hejsan, tackar för raderna =D, ja visst är det och starta dagen i tig och ej sova bort förmiddagen då man är ledig =D

ha en bra dag du med
kramar

Mirre sa...

Dags att uppdatera lite va, skratt

Hoppas att allt är bra
kramar