tisdag 14 december 2010

Idag ska jag och Ozzy iväg till en som heter Mimmi. Hon håller i olika kurser så vi ska ha en privatkurs. Fick i läxa tills vi skulle ses idag o skriva ner olika punkter. Om mål med Ozzy, negativa saker som jag vill ändra på, positiva saker m.m. Hade tidigare anmält mej till en lydnadskurs hos henne, men då hon hamnat mitt i en flytt så har hon bara privatlektioner så länge. Det ska bli riktigt kul tycker jag=)

Sen ikväll ska jag iväg till veterinären med Wille som äntligen ska få sin vaccination. Han skulle ha haft den under tiden han var försvunnen. O sen så har jag inte lyckats få nån tid, varvat med att jag glömt bort att ringa. Men nu så äntligen! Hoppas han inte får för sej att sticka iväg ikväll bara, haha=)


1 kommentar:

Sofie sa...

Du får låsa in katten :) Berätta sedan vad du tyckte om träningen. Det ska bli spännande att höra. Lycka till