tisdag 14 december 2010

Så vad tyckte jag om träningen=)

Det var helt ok, föll mej helt i smaken.
Nu går vi ända från början..
Idag gjorde vi inte allt för många saker, hon ville se hur jag o Ozzy för oss. O lite hur han fungerar. Hon höll med om att han är som en virvelvind iaf=) haha

Lite praktisk o lite teoretiskt hade vi iaf. Körde några små övningar. Ska försöka få ihop Ozzy mer kompakt. O inte vara öööööverallt!

Hon sa iaf att jag var bra o snabb på korrigering och att jag har en väldigt arbetsvillig hund som jag kan komma långt med!!=)
Och jag ska träna på att berömma lugnt, iom att jag har en såååå glad hund så blir det lätt annu mer spralligt om jag är för sprallig i berömmen!

Vi ska ses nästa tisdag igen. O tills dess ska vi träna på läxan vi fått. Den innehöll idag: Sitt och sitt kvar, no matter what I do=) typ=)

2 kommentarer:

Mirre sa...

Ohh vad intresant och nyttigt att få höra, sådär typ säger de till mig med ef Bellman är så taggad =D
kramar

Mirre sa...

Håller med, inget som blinkar och inget färgat eller mönster på tomtar osv =D

Allt bra annars?
kramar