onsdag 1 december 2010

Jisses Amalia

Idag vart det uppstigning kl 8. Klockan halv 10 var vi färdig-ätna o färdig-promenerade o åke ner till svärföräldrarna för att lämna Ozzy. Jag åkte till Borlänge för att förena nytta med nöje. Pappa väntade på en lastbil från Danmark som skulle komma med ett skåp han beställt. Mellan 10-15 nån gång skulle de dyka upp. Jag passade på att hämta rymattan som vart på kemtvätt. O gå lite på kupolen o kika på julklappar. 2st hittade jag, resten vart till mej, kläder, smink o skor. Ajaj...o jag hade fastnat för en kofta o ett linne så jag var tvungen o fråga pappa snällt, för min plånbok sa nej..
Iaf, kl 14 så ringde de som skulle komma med skåpet o sa att lastbilen hade pajjat o de visste inte alls när de skulle komma...Åkte hem vid 17 då pappas fru var hemma då. Så åkte jag o jobbade ist. Fick samtal kl 20 att de skulle komma då... Så de va nog tur att jag inte stannade kvar, då hade jag fått vänta=)

Tycker det är roligt att handla kläder nu för tiden, för att jag kommer i dom, haha. Ett tag så va ju alla storlekar supersmå, så då va de bara o drömma o glömma. Nu blidde de tom storlek M på både koftorna o 2 av linnena. Annars är jag en sån som kör L rakt igenom.

Nej, ett sista ryck innan stängning här. Sen hem o kika på mina nyinköp=)

1 kommentar:

Mirre sa...

Kul att shoppa kläder ju =D. Ohh roligt att kika på julklappar med =D.

ja blir nog svartvitt
Kramar