söndag 2 januari 2011

2011

Nyår firade vi hemma hos ett par kompisar. Det gick jätte bra med Ozzy! Han var ut några gånger men ångrade sej snabbt då de pangade..Men annars låg han så fint inne o brydde sej knappt...just vid tolvslaget vart han lite fundersam men annars gick det hur bra som helst...största problemet har nog varit jag haha, som har bidragit till massor!!!

Vi åt iaf god mat, skagen toast till förrätt o plankstek till varmrätt... efterrätt blev de ingen för vi vart så mätta, haha....lite chips bara=)

Sen vart klockan 00,56 o då fyllde jag år!!!=) 25 hela år, ojoj, nu går de bara utför!!=)

Åkte ut o kika lite med bilen sen hem o sov.

Nyårsdagen, min födelsedag kom först pappa förbi på fika, o lite senare kom svärisarna=)

På kvällen åkte vi ner till athena med vicky o mats o spelade jack vegas.. jag hade turen på min sida...första 100ingen satt jag i 45 minuter med.. slutligen plockade jag ut 400...sen åkte vi vidare...
just ja, precis när vi skulle svänga in på parkeringen vid athena som förföljde polisen oss o när vi klivit ur så stannade dom o drygade sej. Vicky körde, höggravid, ändå fick hon göra nykterhetsprov..höll på o skratta ihjäl mej!!! =)

Sen åkte vi till Hedemora o kikade lite, påvägen hem såg vi massa mycke rök i Västerby, det brann. Vi åkte dit o de va 3 byggnader som stod i stoooora lågor.. Läskigt!!!

Idag ska jag jobba...15-22,15...

Hej så länge!=)


1 kommentar:

Tassintryck sa...

God fortsättning på det nya året och grattis i efterskott!
kram från mig
/maria