tisdag 4 januari 2011

Idag har jag och Vicky varit på kupolen o shoppat loss... skulle ju göra det förra veckan men presentkortet jag fick i julklapp funkade inte... Så jag fick snål handla då o åka tillbaka när de skickat mej ett nytt.

Har handlat som en galning iaf...vet knappt allt jag har handlat=)
Hittade ett par skor förra gången som jag vart störtförälskad i, men såklart inte kunde köpa då presentkortet inte funka......de fanns kvar o fick idag följa med mej hem!!!!!!!!! Weeeeeeeeeee!!
Sen vart det lite smink, krämer, 2st leggins en tröjja o massa massa linnen...
Säkert nått mer oxå, haha!!!=)

Trött är jag nu, kupolen tar på krafterna.

Sen på hemvägen åkte vi förbi Johanna...hon ska ha barn den 11e så vi kika lite på magen innan den försvinner, haha...

Sen när jag kom hem följde jag med min bror o köpa en soffa här i säter, agerade bärhjälp=)

Sen vart de promenad o nu viiiila =)


1 kommentar:

Mirre sa...

Ohh lyllos dig, vill också shoppa loss, men har inte råd nu hehe.

Kul att stövlarna fanns
kramar