onsdag 23 februari 2011

I måndags följde vi med på en premiär-promenad me Sofie o co. Vi gick runt dalsbyn. Det gick ok, höll masken rätt bra tror jag för lite ont gjorde de faktiskt i foten. Men det var skönt att få komma ut. Sen så frågade Sofie om jag ville följa med till kupolen en liten vända. De kunde jag heller inte tacka nej till. Jag tänkte bara foooolk, som jag knappt sett nått av under dessa veckor.
Vi började med att äta på donken=) sen gick vi runt o kikade. Sofie hittade vad hon sökte tror jag=) o hon fick även känna på mejj flummiga lilla jag, haha! Helt frisk är jag inte o det står jag för hehe!!
Pinade min stackars fot mot slutet, huvudet ville inte hem utan ville se mer folk, haha, men foten sa stopp. Så vi åkte hem. Nöjd o belåten kände jag mej då. O trött, så en vilopaus på soffan blev de, osså orkade jag inte göra nå mer den dagen sen=)

2 kommentarer:

Sofie sa...

Ulf tappade nästan hakan när jag sa att vi hade gått runt dalsbyn. han har koll på dig. Jättekul att du ville följa med

Mirre sa...

Ohh vad roligt, hon är grym den där Sofie och lockar med dig ut =D

kramar