söndag 27 februari 2011

Igår vart vi utlurade av Sofie igen=)
Vi gick ner på sjön, de har plogat upp ett spår där som går runt hela sjön. Vet inte hur långt de e men de tog tid. 2 timmar typ haha. Fick skavsår på min friska fot, så när ja ko hem va de synd om mej. Va även svullen runt såret på den andra...inte bra inte bra! Men hur vet jag hur mycket jag får gå egentligen. Jag överlevde ju, så då kan de inte vart för mycket=P
Sen på kvällen kom svärmor o hämtade Ozzy så skulle han få sova där. Kändes väldigt uppskattat då jag inte hade orkat gå en meter till.. Kikade lite melodifestivalen o åt hamburgare o pommes, hihi. Karln va i Leksand på ute matchen..o hade blivit förvarnad om att ligan skulle eventuellt komma hit efteråt. Nervös för de då jag tyckte att de kändes jätte jobbigt o hoppa ur de hemska myskläderna jag hade på mej..Vart lite lättad då jag pratade med honom när de va på hemväg då han sa att en hade spytt som fan, en va aspackad, en sov..tänkte att alla ville nog he o sova då...menn inte då..ligan kom hit... en vågade inte sätta sej breve mej i fotäljen så han intog köksgolvet..o somnade hahaha!! Dan o nån mer va hungriga så de intog brödkorgen=)
Mats somna i soffan. o jag va mest sugen på o spela Jeck Vegas.
Så kom iaf alla andra på att de oxå va hungriga, o bäst va nog att åka ner o köpa pizza..sagt o gjort...Jag fick köra den stoora bussen de åkte i, då chauffören oxå blitt ölsugen..han på köksgolvet fick ligga kvar..
När de va mätta o belåtna så körde jag hem dom, kan tillägga att jag inte vann nåt på jack vegas, blää... Lr Dan vart kvar på Athena, han ville inte åka hem, haha...undra om han fick gå..
Men åkte iaf till Gustafs o lämnade en. De va de längsta ja behövde åka som tur va..

Vaknade kvart i 8 idag, pigg som en lärka... Sovmorgon e inte min grejj tydligen. På onsdag börjar jag jobba igen. Ska bli kul!!

1 kommentar:

Mirre sa...

Ah ojdå vilken kväll du fick, hehe. vad kul att du kom iväg med Sofie, hoppas att du inte får alltför ont i foten bara


Hehe, ja lite smart och ja Bellman älskar ligga uppochner, det är hans essé =D
Kramar