onsdag 9 februari 2011

Igår var pappa här o vi gjorde köttgryta!! Mums!

Har ju rätt så mycket tid över när jag bara går hemma..så igår kväll slängde jag ihop en kladdkaka =)
O nu har jag en bulldeg på jäsning. Sen så blir det bullkalas=)

Igår kollade jag på Paranormal Activity 2. Passade på medans det var ljust ute haha. Tycker den va riktigt bra. Gillar filmer om spöken o sånt där övernaturligt.. Rysare med massa blod där de hugger av huvudena på varann gillar jag däremot inte!!
Den här filmen var lite ihopflätad med första.. Tjejjen som ettan handlade om är syster med hon i denna film. Så man får se hur hon i första filmen blev besatt, hur allt hände. Svårt o förklara..men den va bra!=)

Har precis petat i mej lite musli o fil.. e ju så gott så när jag tar lite så säger inte magen ifrån nått...men ja tror jag blivit bättre me laktosen ändå.. va kanske bara nå tillfälligt förut. Iof så har jag inte utsatt mej för så mycket heller..utan hållt mej till lagom =)

Nu ska ja gå o kolla degen =)



2 kommentarer:

Mirre sa...

Nu ska du kunna klicka på min blogg som banligt, hoppas jag =D
kramar

Mirre sa...

Vas skönt att höra, det är ju roligt om alla kan se det som det ska.
Kramar