tisdag 17 maj 2011

Imorse när jag va in på apoteket för att hämta ut Ozzys penecellin så passade jag på att unna mej själv nått gott så jag kunde bli lite glad i allt elende.
Det blev Natuvives hudkräm med doft av granatäpple. Älskar den!!!!!! Men rätt dyr, 85:-. Därför har jag tidigare bara nöjt mej med att lukta på den de ggr jag är in på apoteket. Så får ni någon ggn för er att köpa nått till mej så köp fler grejjer i denna serien=P haha!


Ozzy kunde iaf inte sova inatt. Då han la sej ner så vart de o killa på honom där han e rakad, så for han upp igen. Så när man tittade åt hans håll så möttes man av en trött men frågande blick från en sittande hund. Mattehjärtat gjorde såå ont, så jag kunde inte heller sova..fick en orolig klump i magen för stackaren. Som i sej gjorde att bebisen körde runt som en galning i magen så jag fick ännu ondare. När vi väl gick upp så kändes de som om vi aldrig somnade. Efter apotek, frukost o rastning så la vi oss i soffan med en film.



Rätt okej film. Tittade åt Ozzys håll o jag såg verkligen hur trött han var, ögonen föll ihop flera ggr på honom.... Sen så somnade vi båda 2, Ozzy på rygg, en ställning som funkade utan kill för honom=) Han brukar alltid sova på rygg så jag förstår inte varför han inte gjorde de inatt.

Går in i vecka 25 idag, o lilla krabaten har varit lika livlig på dagen som inatt. Får nog ta tillbaka att det skulle va en lugn en, haha=)


Nej nu får det bli en dusch, smörja in mej med gottgotten o sen hoppa ner i sängen en stund tror jag! Trööött!!=)



Inga kommentarer: