torsdag 5 maj 2011

Å inatt har han inte hostat nånting! En liten aning på dagarna bara men de e så skönt att de går åt rätt håll. Usch de lät hemskt i början. Gjorde ont i mitt lilla mattehjärta då!!!=(

Denna vecka har vi massa praktikanter så jag har en med mej på 2 av 3 kvällar, riktigt skönt. Igår va hon me mej från 14-20 o idag från 16-22 =)
2 skolkillar o en till. Sen en som går 2 dagar i veckan genom skolan, henne har jag beslagtagit. hoppas jag får behålla henne oxå=)

Igår small de till på jobbet så gick en propp. En tredjedel av butiken va släckt. Skitstolt för jag lyckades hitta på vilken av alla miljoner proppar i skåpet de va=) Stoppa i en ny o de small igen.. Happ! Håkan sa vi skulle dra ur en liten kyl de nyss satt in om de hade blivit för mycket..hmm..den sladden va längst ner mot golvet bakom tidningsstället. Lycka till...praaaaaaktikanten!!!!! japp hon fick krypa jag kom inte ner haha!! Hon lyckades inte heller..så kom en kund som kröp ner o lyckades... Ni ser man får tom kunderna o krypa på knäna för en=p haha!! Nu propp igen, osså sa de pang igen!! 2 kunder kikade runt men de fattade noll.. Så jag ringde en stammis som e elektriker..han hade precis åkt från jobbet så han kom förbi...Krååååånglade länge o väl o konstaterade kortis i skåpet...men till slut så =)

Hade läst i mitt horoskop innan;
Personalbrist o dataproblem ställer till det på jobbet för dej idag. Var förberedd!
Hmm..personalbrist va de då inte me alla praktikanter, men resten stämde ju typ=P

1 kommentar:

Marie sa...

Hehe sicken cirkus =D, men det kirrades till sist =D
kramar