tisdag 21 juni 2011




En liten tjockisbild! Ser ut som en levande blodådra!=)


Idag har jag varit på labb o tagit blodprover för sockerbelastning. Men kon på att jag inte fick veta nå svar..men de borde varit ok annars tycker jag att hon skulle sagt nått. Har iaf väldigt bra fart på blodet, sist hos bm o droppade de på golvet o denna gången så sprutade de hahaha..Ja man har ju bättre blodflöde när man e gravid sägs de, därav att blodådrorna syns så pass bra.. Stämmer då verkligen in på mej iaf, hihi=)

Ska tillbaka på måndag igen för nya prover, då på galla o lever. Iom min klåda, för att utesluta graviditetsklåda...googlade på de o de sulle jag inte gjort..hoppas de inte e nå sånt...ja håller mer på att de e hormoner..

Nu är jag så trött så jag tror jag ska ta o sätta i en film o slumra till...fastat sen kl 20 igår kväll iom proverna, fått i mej en macka o lite fika hos svärmor. Så nå mat sen vila...


Hej så länge!=)

2 kommentarer:

Johanna sa...

Så fiiint! :))

Ebba sa...

Du skrev i en kommentar på en tjejs blogg att det fanns AKO kola på en mack som du hade jobbat på förut, vart ligger där där macken? Min pappa har letat som en galning men har ännu inte hittat en endaste påse! svara i en kommentar på min blogg!: www.pebbw.blogg.se