söndag 19 juni 2011

Jag blir tokig på min jäkla klåda som aldrig går över..kör me salva, som jag bara skulle ha ett par dagar för den e så stark, men jag har kört i en månad me den nu..men de hjälper inte ändå. osså ploppar prickarna upp på nya ställen titt som tätt. O drar ja me naglarna på tex armen 2 små drag så är de prickar där direkt! Blää va ja e trött på detta nu! kliade mej lite på armen i morse o för ett tags en såg jag fina prickar på den.

Samt att jag senaste dagarna fått så jäkla ont i ryggen o mellan benen i ljumskarna. De här e lovande! Men försäkringskassan tycker inte att jag har ett nog ansträngande jobb så jag får inte havandeskapspeng av dom. Inte ens en fjärde del tycker dom att min graviditet påverkar mitt arbete. FK up my ass!!





2 kommentarer:

Marie sa...

Ja försäkringskassan är omänskliga, de förstår ingenting, förstår att klådan är superjobbig. Men du borde gå söka för den igen tycker jag

kramar

Sofie sa...

gå till doktorn igen. Det finns säkert en anledning till att man inte får använda sig av salvan för länge ;) Hoppas att ditt nya försöka hos försäkringskassan ger bättre resultat