tisdag 14 juni 2011

Skulle tidigare titta ut för att se om jag såg Wille, iom att jag och Ozzy skulle ut o gå. Brukar ta in han om jag ser han så vi slipper sällskap. Men vad ser jag denna gången..jo Wille såklart..men han satt på gräsmattan o kalasade på en fågel...äckelkatter! Nu har båda snuskat sej framför mina ögon. På kort tid för första gången..Bläää!!! Men Wille hade satsat på större än Juniors fågel iaf.. Denna såg vuxen ut o me gult på.


11 veckor kvar nu....spriiiiiing fort nu 11 små veckor!


Börjar fundera på vad jag glömt o köpa oxå... men det kan ju inte vara hela världen o ha precis allt innan..lite kan man ju köpa allt eftersom oxå.. Ok jag har ingen lust o springa på kupolen direkt lr så..men behöver man nått akut så kan säkert nån snäll själv köpa med sej de åt en oxå.
En sak som jag köpt iaf som jag glömde skriva va en febertermometer. Går i både öra o på panna på 2sek. Perfa=)

Nu ska ja fixa till mej lite o ta en pinkvända med Ozzy innan jobbet!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ohh hejdu vilken syn, uäääk =D. Ja allt sådant där med djur som inte är hundar eller katter annars är lite läbbigt =D

Skulle nog faktiskt inte kunna bo på landet, hehe

kramar

Marie sa...

Jajjamän supermysigt, vi såg på film och mös =D

Hoppas ni med
kramar