fredag 10 juni 2011

Sådärja, hunden fått frukost o morgonrastning. Var vääääldigt länge sen detta hände så här tidigt..10 i 7 traskade vi iväg..hehe ja vi e morgontröttisar=)

Har iaf en riktigt rolig hund..efter ett tag hamnade vi bakom en kostymklädd kille..inget mer med det..denna stannade sedan i en korsning i väntan på skjutts antar jag. Pratade även i telefon..när vi är ett par meter bakom så bestämmer sej Ozzy för o skälla ut honom! Min hund - skälla?? Ööööh!! Händer typ aldrig..om det inte kommer in nån försäljare lr liknande på gården då, då brukar han skälla. Duktig vovve!!=) Iaf så sa jag åt Ozzy, lite klent då ja vart typ shockad själv haha...när vi gick förbi o va precis breve la Ozzy av ett litet boff igen..haha..ja vart då full i skratt!! Min hund hatar kostymklädda killar!!!;)

Sen fick han smaka på sin egen medicid..bestämde mej för o gå förbi på en gata där de bor en hemsk hund..en stor new founland..galen..lr säkert inte..men den e stor =P har haft den på min altan o i mitt garage ett par ggr förut..utan ägare!! rymling alltså!!! Såklart va denna hund ute så vi fick oss en utskällning där! Ozzy hatar denna hunden oxå...Nu gick vi på andra sidan vägen men kommer vi från andra hållet så går han alltid så lååångt ifrån deras gård han kan, helst mitt i vägen=)

Nej nu måste ja hoppa in i duschen, ska åka om en tille till Gäääävle o hämta min vagn! O shoppa loss på Ikea!!! Yeaaaaah!!!!=)

Heeej så länge!!=)


Inga kommentarer: