tisdag 5 juli 2011

Haft 2 skitdagar. Lr skit o skit, har varit så jäkla trött o seg. Kännt mej allmänt hängig bara.
Imorn ska jag följa med Sofie på tävling iaf, ska hjälpa henne o filma. Få se hur de går, haha! E ju inte den bästa fotografen men jag ska göra mitt bästa, de lovar jag! Hoppas jag e piggare då, får sova massa middag imorn=)

Vill bara att denna vecka ska springa på så de blir fredag så jag får ha min andra hälft hemma ett tag!!!!!

Gått in i v.32 idag. Hur länge tror ni den stannar i magen? =P haha

Till 34-35 så e ja nöjd iaf=)

Slemproppen har ju börjat släppa, lr 2 dar i rad förra veckan va de lite, o igår morse va de lite..men den kanske växer ihop igen, den kan ju göra de.
De måste va slemproppen, googlade på de o beskrivningarna stämde helt överrens me va jag upplevt. Najsigt vetande va =P

Haha hej så länge.....

Inga kommentarer: