söndag 3 juli 2011

Va på kupolen här om dagen o köpte kläder till lilla pyret. Efter att jag köpt det nödvändigaste på Lindex, hittade även lite rea=) så gick jag in på H&M o där var de jätte mycke rea på bebiskläder till nyfödd..ojoj..så de vart lite mer...nu har jag verkligen massa kläder..iaf bodys..=) men kul vare..hittade även en mamma tröjja som bara kostade 50kr o jag hade en bonuscheck på 50kr så den vart ju gratis=) Ibland har man tur.

Helgen har iaf varit lugn, som vanligt=) orkar inte me så mycket extra.

Idag har jag haft lite nagelvård, känns som att man skämmer bort sej själv lite när man pysslar med sej själv. Har även en ansiktsmask jag ska använda nån dag!=)

Om turen e på min sida så jobbar sambon en vecka till nu o tar sen 3 veckor semester. Om inget oväntat jobb dyker upp för honom. Ska bli skönt o ha han hemma lite. Resterande 2 veckor spar han tills bebisen kommer, så får han 4 veckor hemma med oss då. Det känns jätte bra!!=)


1 kommentar:

Tassintryck sa...

det är livsfarligt att gå i affärer nu. rea överallt ;-)
SV: Vet ej varför det ska strula. Jag har inte ändrat något... Konstigt. Hoppas att det löser sig. Ang kyltäcket så skulle jag inte tro att det är bra att ha på om hunden har ett hot-spot med tanke på att ett fukteksem ska hållas luftigt och torrt. Man ska även känna under emellanåt för täcket kan kännas kallt utanpå men samtidigt vara torrt innantill och då fungerar ju inte kylfunktionen. Sunt förnuft helt enkelt :-). För oss fungerar det super med en matte som knallar långa promenader i varmt väder och vill kunna ha med alla sina fyrbentingar :-).
Kram från mig
/maria