tisdag 26 juli 2011

Idag har äntligen pappa kommit hem från Spanien efter drygt 4 o en halv vecka=) Skönt o ha han på hemmaplan nu=)

Imorgon ska jag till min kompis Johanna o klippa o färga håret...inte gjort nått på huuur länge som helst..inte sen jag vart gravid iaf.. o man vill ju inte skrämma bebisen när den kommer haha. Så imorn blir de dags o ta itu me elendet =P

Sen ska jag vidare till mamma o bara vara..umgås o äta lite mat. Så ska hon gå en promenad med Ozzy =) Jag kan ju inte gå nå långa vändor me han, o spec inte i koppel.. vi e mest lösa i skogen o så... så imorn ska han få prova på om kopplet fortfarande passar haha =)

Imorgon är det 40 dagar kvar till beräknad födsel.
Snart så =)



2 kommentarer:

helena sa...

Kom in på din blogg nu och kikat igenom den lite . Mysig och tilltalande blogg du har :)

Sofie sa...

nu vill vi se den lilla snart :) vi måste ju ses vet ja :) har haft det så körigt med jobb så jag har varit helt slut när jag var ledig och inte orkat höra av mig :(