tisdag 2 augusti 2011

Det blir sin lilla tid emellan uppdateringarna..

Idag har jag namnsdag! Tack Tack!!=)


Sambon har haft semester, 3:e o sista veckan nu. Så de har pysslats o grejjat med alltmöjligt här hemma.. allt ifrån målning till skåp röjjning inne, sortera bort skit o så..o städa lådor o skåp i köket, sågat ved..ja jag vet inte allt som har hunnits med=) Jag har hjälp till så gott jag kan=) vedsågningen hjälpte ja till me o hålla i plankorna som sågades..o städa skåp, ja de klarar jag=)
Har stornjutit här hemma o få bara vara med min kära=) o pyssla hemma...

Idag har jag varit en vända med mamma i skogen o plockat svamp. Sen vart det glass hemma hos oss. Imorgon ska hon ha Ozzy från eftermiddan till torsdag fm. Vi ska hitta på nått på tu man hand o bara bry oss om varandra. Ozzy är inte svår så men de e skönt o ha en dag ledigt=)

Köpte typ en furminator idag oxå.. Mycke praktisk! Men har mest använt den på katten då den arbetsställningen blev bekvämare. På bänken. Ozzy hade jag på backen o de vart så jobbigt åt ryggen så de vart korta vändor bara.. ska skicka me den till mamma så kan hon kamma lite =)

Gått in i vecka 36 nu. 34 dagar kvar =)

Nej hopp i säng, läkarbesök väntar imorgon!


Inga kommentarer: