torsdag 14 juli 2011

Igår va de läkarbesök. En karl! Gruvade mej lite för att deva en kille, va vet dom om graviditet o så lixom =P Men han va trevlig, de gick bra. Sjukskriven 3v till.

Tog även en vända runt kvarteret med Ozzy, för o se hur de gick. Men koppelpromenader e verkligen ingen hit nu. Fortsätter me o lunka i skogen med han lös ist. De blir för snabb takt med koppel så de gör ont i magen då... =(
Men han är lyckligare lös så de e ju mycket bättre =)

O kattfan kom in me en fågel idag igen, nu såg jag han direkt så ja kasta ut han. 3:e i sommar, o 3:e i hans liv, jag fattar inte vad som hänt!!!?

2 kommentarer:

Tassintryck sa...

Jag har haft både kvinnliga och manliga läkare och den manliga var mkt trevlig och den ena kvinnliga kunde man gott slänga i väggen.. Så kan det vara. Hoppas att magen inte gör alltför ont. Kissen vill nog hjälpa till att göda sin gravida matte så bebisen kommer ut rund och go ;-)
SV: Det kanske vore ngt att ta patent på?
kram från mig
/maria

Marie sa...

Oftast kan nog karlarna vara ännu duktigare faktiskt för de måste läsa på mera =D

jag fick sova hyffsat länge, hoppas att jag kan sova än längre imorrn, men det var min sambo som var gossugen som väckte mig, haha

kramar