tisdag 12 juli 2011

Ibland har man tur=) Han precis innan för dörren efter att ha vart ute på åkern med Ozzy, sen började de regna. Hade med mej lite små äpplen från trädet här hemma som jag kastade åt Ozzy...han jagade dom som en galning haha=)
Nu ligger han här trött o nöjd=)

Sen idag har jag även varit ute hos bm, ska bli uppringd senare idag om läkartid oxå. De va lite jobbigt att åka ut till bm idag. Kanske för att sist jag vart där så började ja blöda på kvällen...så nu säger mitt knäppa huvud att jag snart kommer börja blöda igen...
De va även jobbigt o berätta allt för henne, men hon kunde även kolla min journal så jag behövde inte förklara allt..
Idag kunde hon urskilja olika kroppsdelar som huvud o rumpa. Han ligger fortfarande med huvudet neråt=) Men va ont de gör när de klämms på magen.. o specielltnär hon kände på huvudet..huuu!!!

Hon tyckte att jag skulle börja testa va jag klarar av att göra oxå...gå kortare promenader tex. O får ja sammandragningar så är de bara o sluta me just den saken..men bära tungt fick jag inte göra iaf.



Inga kommentarer: