lördag 9 juli 2011

Jämförde 2 bilder idag, med 4v mellanrum. Nog har kulan vuxit lite =)

Själv har jag svårt att se under tiden som går att den växer. De kommer ibland känslan av att; fasiken va stor ja blitt. Haha! Men jag tycker att magen ser större ut på bilderna än va de känns som att den är. Har väl gått o blivit van med den kanske=)





Varit med Ozzy i skogen idag oxå. Men läklar va mycke bromsar de va denna gången. Inte roligt! De skulle ju va så mycket mygg, getingar o fästingar i år sas det tidigare. Men jag har knappt märkt av nån mygga. Getingar har jag sett nån gång o fästingar e som vanligt.



Har hunnit med att unna mej en egengjord, dock lite tråkig, fruktsallad. Hade viljat ha jordgubbar, men smaken föll på så snabbt så ja slängde ihpå en me de jag hade hemma=)






2 kommentarer:

Marie sa...

Ser ut som en finfin mage tycker jag, vilken skön känsla att man tycker man är mindre också, jag skulle ltt känna mig som en pluffsa =D

Kramar

Tassintryck sa...

Jag har bromsbett på hela benen och myggbett och lite rivsår från när vi gått i skogen. Sambon kallar mina ben lepraben. Ja, de är inte snygga. Har himlans lätt att få blåmärken också så de skiftar lite i färg här och var också=inte snyggt.
Gott med fruktsallad och jisses vilken mage ;-)!
kram från mig
/maria