torsdag 18 augusti 2011

Igår kom Sofie o 2 av hennes hundar förbi o hämtade upp oss för en promenad. Jag var nervös kan jag erkänna...har inte gått nå längre sträckor på länge osså va ja rädd för att de skulle gå för fort så ja skulle få ont. Men jag kunde tom hålla mitt egna monster i kopplet! Han verkar ha förstått att matte är en segodego nu för tiden så vi kan inte ha samma tempo som innan.. O då vill jag tillägga att Sofies ena hund höglöpte..men de sket väl Ozzy i..hihi..han hade fullt upp med att nosa på backen överallt...

Sen så skulle vi haft klipptid för Ozzy idag på morron..men Eva ringde igår kväll o sa att hon haft inbrott o de hade vält ner alla grejjer på backen...så saxarna va vinda o maskinerna va trasiga.. Jävla typer! inte billiga saker direkt heller! Så hon väntade på o få hem nya grejjer.. Vi fick en ny tillfällig tid den 29:e vilken jag vart väldigt stressad av. Vill ju ha klippningen gjord innan bebisen kommer..o den 29:e, ja man vet ju aldrig vart jag är då, lr vad jag orkar hihi..

Så jag frågade Johanna B om inte hon hade lust o hjälpa mej. O de hade hon!!=) Så hon kommer idag kl 11. Tuuuuusen tack du!!!=)

Nu ska ja plocka bort frukosten o vara redo när hon kommer=)




Inga kommentarer: