onsdag 24 augusti 2011

Igår va vi på picknick med Sofie o hundarna. Åkte till en strand o mumsade macka. Hundarna fick varsit grisöra=) Vi tänkte knäppa kort på hundarna ute på bryggan o jag visste ju att de skulle inte gå haha. Säkert om jag hade haft orken vilken jag inte hade med mej. Efter ett försök så ville Ozzy bada ist. O visst fick han väl det haha. Så de fick bli bad o bus bilder ist. Sofie har bilderna men jag skulle få dom sen. Så jag lägger in några sen när jag får dom.


På kvällen va jag iväg med mamma o grejjade lite. O när jag kom hem vid 21.30 så va de toooomt här hemma...hmm..sen rasslade de till i dörren o in kommer en söt Ozzy med reflexväst o koppel o grejjer..då har han o husse varit ute o cyklat=) Sötisar!<3


---------------------------------------


Idag har jag o Ozzy varit till mamma. Hade beställt lapskojs! De e ju sååå gott!!

Min sambo tycker inte om de så jag får passa på o äta de me mamma haha!

Så tog mamma en promenad med Ozzy i skogen medans jag vilade lite.

Innan vi åkte till mamma så stannade vi till på åkern o träffade då en stammis på jobbet med sin hund, en labbeblandis. Så de busade så de stod härliga till!=)


När jag kom hem nu på eftermiddagen va ja så trött (för ovanlighetens skull...) så jag tog en o en halv timmes tupplur..=)


Nu ska jag äta lite lapskojs jag tog med mej hem från mamma...sambon fick korvstråganoff o ris =P



Inga kommentarer: